| ორი კი ჯობია ერთს, მაგრამ როცა გენერატორი ხარისხიანია, უკვე ერთიც საკმარისია |
| ორი კი ჯობია ერთს, მაგრამ როცა გენერატორი ხარისხიანია, უკვე ერთიც საკმარისია |
ბაჭიის მიერ აწეული ორი ყურის ზუსტად თვლას რომ ვსწავლობთ პატარაობაში, აი, უკვე იქიდან ვიცით, რომ ორი ჯობია ერთს, სამი, ოთხი და მეტი ხომ საერთოდ, მაგრამ როცა ხარისხზე მიდგება საქმე, ერთიც აბსოლუტურად საკმარისია, დაგვეთანხმებით.
ხარისხიანი და გამართული გენერატორი უამრავი პროფესიის ადამიანს სჭირდება და საქმიანობის სფერო იქით იყოს, სოფლად თუ აგარაკზეც ნამდვილად მისწრებაა.
Holst.ge-ზე წარმოდგენილია სხვადასხვა შესაძლებლობებისა და მონაცემების მქონე გენერატორები, რომელთაგან სასურველის შერჩევას იმის მიხედვით შეძლებთ, რა მოთხოვნები და საჭიროებებიც გაქვთ. ჰოდა, არჩევანის გაკეთება რომ უფრო გაგიადვილდეთ, ქვემოთ საინტერესო რჩევა-რეკომენდაციებსაც დავურთავთ.
პირველ რიგში, ის ჩამოვთვალოთ, რა თავისებურებებია ყველაზე მეტად გასათვალისწინებელი გენერატორის შერჩევისას:
გენერატორის სიმძლავრე - პირველი, რასაც გენერატორის შერჩევისას უნდა მიაქციოთ ყურადღება. საჭირო სიმძლავრის გამოთვლა არც ისე რთულია: უნდა შეკრიბოთ ელექტრომოწყობილობების სიმძლავრე, რომელთა ერთდროულად ჩართვასაც ფიქრობთ. ელექტრომოწყობილობები, პირობითად, ასე შეგვიძლია გავყოთ:
ძრავა - უმნიშვნელოვანესი აგრეგატია, რომლის საიმედოობასა და გამძლეობაზეა დამოკიდებული, რამდენ ხანს იმუშავებს გენერატორი.
საწვავის ტიპების მიხედვით, გენერატორები ასე იყოფა: დიზელისა და ბენზინის.
უპირატესობა - დიდი რესურსი და საწვავის ნაკლები მოხმარება. კიდევ ერთი თავისებურება ფასია: დიზელის მოდელის ღირებულება საშუალოდ, ორჯერ ძვირია ბენზინის ანალოგთან შედარებით.
დიზელის გენერატორი აქტუალურია, როცა ენერგიის მუდმივი წყაროს საჭიროება დგას, რაც შეეხება შემთხვევებს, როცა დანადგარის ექსპლუატაცია მოხდება როგორც კვების ავარიული წყარო, უკეთესი უკვე ბენზინის ძრავაა.
პირველ რიგში, მისი მასა შედარებით დაბალია და ასევე, ფასიც უფრო ხელსაყრელია, ვიდრე დიზელის ვერსიისა.
ძალიან მნიშვნელოვანია, გაითვალისწინოთ, რომ ყველა მოდელს არ აქვს ერთი აუცილებელი დამცავი ფუნქცია - ზეთის დონის კონტროლის მექანიზმი, რომელიც გენერატორს საშუალებას არ მისცემს, ჩაირთოს, თუკი კარტერში ზეთის დონე დაბალია. ამდენად, მოტორის ზეთის პერიოდული კონტროლი უკიდურეს აუცილებლობას წარმოადგენს.
ამ ორ მახასიათებელს შორის სხვაობა ასეთია: მაგალითად, დანადგარს შეუძლია, რომ იმუშაოს ნომინალური სიმძლავრით და უზრუნველყოს აღჭურვილობა და მოწყობილობები 6 საათის განმავლობაში, შემდეგ კი აუცილებელია შესვენება.
მაქსიმალური სიმძლავრით ექსპლუატაციის პირობებში, გენერატორი საწვავს ორჯერ სწრაფად გახარჯავს, რის შემდეგაც, შესვენება ასევე ესაჭიროება. მუდმივად მაქსიმალურ სიმძლავრეზე მუშაობა, ბუნებრივია, ცვეთის მაჩვენებლებსაც ზრდის.
თუკი სიმძლავრის დიდი მარაგის მქონე გენერატორს შეიძენთ, მაგრამ შესაბამისად არ დატვირთავთ, თქვენ წარმოიდგინეთ, ესეც ნეგატიური შედეგების მომტანი იქნება: საწვავი ბოლომდე არ დაიწვება, სანთელი ჭვარტლით უფრო სწრაფად დაიფარება, მოტორის ზეთსაც უფრო ხშირად გამოცვლა დასჭირდება და ასე შემდეგ.
ამავე მიზეზით, ბენზინის დანადგარის მუშაობა დატვირთვის გარეშე „უქმი სვლით“ დასაშვებია მხოლოდ 30 წუთის განმავლობაში.
სამწუხაროდ, მიზეზი უამრავი არსებობს, რასაც შესაძლოა, გენერატორის ნაადრევი დაზიანება მოჰყვეს, თუმცა ქვემოთ ყველაზე მთავარი რისკფაქტორების შესახებ მოგიყვებით:


