ანგარიშსწორების პირობები
holst.ge-ზე პროდუქტის შეძენისას შეგიძლიათ ისარგებლოთ შემდეგი გადახდის მეთოდებით:
- გადახდა ბარათით - Visa; MasterCard და American Express;
- გადახდა განვადებით - TBC; Space და Credo განვადება;
- გადახდა საბანკო გადარიცხვით;
- ნაღდი ფულით ანგარიშსწორება;
გადახდა ბარათით
- შეძენის პროცედურის ბოლო ეტაპზე აირჩიეთ გადახდა ბარათით;
- გადახდის გვერდზე გადამისამართებისას სწორად შეიყვანეთ ბარათის მონაცემები;
- შეკვეთის დასტური და ინვოისი გადმოიგზავნება თქვენს ელ-ფოსტაზე;
გადახდა განვადებით
- შეძენის პროცედურის ბოლო ეტაპზე აირჩიეთ გადახდა განვადებით;
- აირჩიეთ სასურველი ბანკი;
- დააჭირეთ გაგრძელებას და გადამისამართდებით შერჩეული ბანკის გვერდზე, სადაც შეავსებთ განაცხადს;
- განვადების დამტკიცების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე: 2 300 200
საბანკო გადარიცხვით
- შეძენის პროცედურის ბოლო ეტაპზე აირჩიეთ საბანკო ანგარიშზე გადარიცხვა;
- შეკვეთის დასრულებისას ელ-ფოსტაზე მიიღებთ ინვოისს;
- ინვოისის საფუძველზე გადმორიცხეთ თანხა;
- თანხის გადარიცხვა შესაძლებელია როგორც ონლაინ ბანკინგის მეშვეობით, ასევე ნებისმიერი ბანკის ფილიალში ინვოისის საფუძველზე;
- დანიშნულებაში აუცილებლად მიუთითეთ შეკვეთის ნომერი;
- შეგახსენებთ რომ შერჩეულ პროდუქტს ჯავშანი ედება 24 საათის განმავლობაში;
- 24 საათის გასვლის შემდეგ პროდუქტზე ჯავშანი მოიხსნება და შეკვეთა ჩაითვლება გაუქმებულად;
- თუ სხვა ბანკიდან რიცხავთ თანხას გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ და მოგვაწოდოთ ბეჭდიანი გადახდის ქვითარი ელ-ფოსტის საშუალებით, რათა სწრაფად მოხდეს შეკვეთის დასრულება.
გადარიცხვის დასრულებისას გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ცხელ ხაზზე 2 300 200 და დავასრულოთ შეკვეთა.
ნაღდი ფულით ანგარიშსწორება
ნაღდი ფულით ანგარიშსწორება შესაძლებელია უშუალოდ კურიერთან. კურიერი გადმოგცემთ შესაძენ პროდუქტს, ჩგდ-ს და ასევე პროუქტის(ების) ინვოისს.